مشاوره سئو

مشاوره سئو سایت وبلوکس (SEO Consulting) با هدف رشد کسب و کار شما ارائه می گردد. ما در هر جلسه مشاوره سئو در مدت ۱ ساعت الی ۷۵ دقیقه با هزینه ۲ میلیون تومان کنارتان هستیم تا راهنمای شما جهت رفع مشکلات و بهینه سازی سایت، همچنین بهبود رتبه و جایگاه وب‌ سایت‌ شما در نتایج گوگل باشیم. یک مشاور سئو با تخصص و تجربه ای که در زمینه سئو سایت کسب کرده است، جدیدترین و بهترین استراتژی های پولساز و سودآور را در حوزه کسب و کارتان به شما معرفی می کند. با کمک خدمات مشاوره سئو وبلوکس، می‌ توانید در کوتاه ترین زمان ممکن از رقبای خود پیشی بگیرید و زمان و هزینه خود را روی مسائل مهمتری از سایتتان متمرکز کنید.

ما به رشد سئو سایت شما متعهد هستیم.

زمانی مشاوره سئو حائز اهمیت است که وب سایت خود را به عنوان مهمترین کانال فروش محصولات یا خدمات خود انتخاب کرده باشید. بعد از طی کردن مراحل طراحی سایت، قدم بعدی دیده شدن در نتایج گوگل و افزایش بازدید از سایت می باشد که نهایتا منجر به جذب مشتری و فروش محصولات و خدمات می شود. در این مسیر همراهی یک مشاور سئو متخصص و با تجربه در مجموعه شما الزامی است.

یک مشاور سئو، سایت شما را تحلیل کرده، مشکلات و نواقص سایت شما را کشف و برای بهبود آن ها به شما پیشنهاداتی را ارائه می دهد. به همین دلیل استفاده از تجربیات یک مشاور در جلسات مشاوره سئو، به شدت در کسب و کار و میزان فروش محصولات یا خدمات شما تاثیر خواهد گذاشت.

پیشنهاد می‌ کنیم در ادامه با خدمات مشاوره سئو سایت، تعرفه خدمات مشاوره سئو و مراحل انجام جلسات به صورت حرفه ای در آژانس وبلوکس بیشتر آشنا شوید. ما لحظه به لحظه کنارتان هستیم تا بتوانید از بهترین‌ ها باشید.

مشاوره سئو در شروع کسب و کار

بهینه سازی سئو داخلی

بهبود قیف فروش

افزایش اعتبار سایت

ما در مشاوره سئو به راهکارهای افزایش فروش شما فکر می کنیم.

اولین هدف در سئو سایت، کسب جایگاه بهتر در نتایج گوگل می باشد اما هدف اصلی باید افزایش مخاطبین واقعی سایت باشد که موجب افزایش میزان فروش می شود. اینجاست که نقش یک مشاور سئو نمایان می گردد و اهمیت مشاوره سئو حرفه ای چند برابر می شود.

دلایل انتخاب خدمات مشاوره سئو وبلوکس

تعیین اهداف درست و کوتاه ترین مسیر رسیدن به اهداف

اگر بتوان هدف نهایی را به درستی تعیین کرد و مسیر رسیدن به آن را دانست، بیش از نیمی از راه را رفته اید.

ارائه بهترین استراتژی

با توجه به مسیر پیش رو، بهترین استراتژی و پلن با توجه به زمان و بودجه شما مشخص می گردد.

معرفی سریع ترین تکنیک های سئو داخلی و تکنیکال

تکنیک هایی که در سئو داخلی و فنی اعم از تولید محتوا براساس الگوریتم های گوگل به شما کمک خواهند کرد تا سریع تر مسیر پیشرفت را طی کنید، ارائه می گردند.

ارائه گزارشات دقیق از عملکرد سایت

در بازه های زمانی مشخص شده، نحوه بهبود و پیشرفت سایت شما بررسی می گردد و موارد لازم اصلاح می گردد.

برخی از مشتریان خدمات مشاوره سئو وبلوکس که بهترین بودن را انتخاب کرده اند.

این مجموعه در کلمات مرتبط با کاشت ناخن در صفحه اول گوگل دارای رتبه بین ۱ تا ۳ می باشد که در کمتر از ۶ ماه به این جایگاه رسیده است.

این مجموعه در کلمات مرتبط با مودم ایرانسل در صفحه اول گوگل دارای رتبه بین ۱ تا ۴ می باشد که در کمتر از ۷ ماه به این جایگاه رسیده است.

این مجموعه در کلمات مرتبط با دندان پزشکی در صفحه اول گوگل دارای رتبه بین ۱ تا ۵ می باشد که در کمتر از ۱۲ ماه به این جایگاه رسیده است.

مراحل مشاوره سئو سایت حرفه ای

شروع و بررسی سایت شما

قبل از شروع جلسه مشاوره سئو، سایت شما و رقبایتان بررسی می گردد. مشکلات، نقاط ضعف و قدرت سایت شما جهت بهینه سازی سایت مشخص می شوند.

برقراری جلسه مشاوره

در جلسات مشاوره سئو سایت، موارد و نیازهای سایت به شما اعلام می گردد و میزان زمان وبودجه شما پرسش می شود.

تدوین استراتژی مناسب

با توجه به مسائل و نیازهای سایت شما نسب به رقبا، یک پلن مناسب جهت بهبود سایت شما ارائه می گردد که شامل تمامی موارد تکنیکال، سئو داخلی و بک لینک سازی می شود.

اجرا

در این مرحله استراتژی سئو تعیین شده توسط مشاورین وبلوکس یا توسط نیروهای شرکت شما و یا توسط متخصصین سئو وبلوکس اجرا می گردد.

بازخورد و اصلاح

پس از یک بازه زمانی یک ماهه، موارد بهبود و پیشرفت سایت بررسی شده و اگر جایی نیاز به اصلاح داشته باشد، اصلاح شده و فرآیند مجددا تکرار می گردد. اگر همه چیز خوب باشد ادامه کار انجام می گردد.

قیمت و تعرفه مشاوره سئو سایت

مشاوره سئو سایت حرفه ای​

۱ ساعت الی ۷۵ دقیقه
  • تعیین اهداف سئو سایت
  • تعیین مسیر دستیابی به اهداف
  • مشخص کردن نیاز محتوایی
  • تنظیم تقویم محتوایی
  • ارائه راهکارهای بهبود سئو داخلی سایت
  • ارائه راهکارهای رفع و بهبود سئو تکنیکال
  • راهکارهای بهبود تجربه کاربری
  • ارائه راهکارهای رشد صفحات
  • مشخص کردن پلن بک لینک سازی
  • بررسی و تحلیل بهبود سایت

سوالات متداولی که مشتریان از ما می پرسند.

خبر خوب اینکه مشاوره سئو به صورت تلفنی برای موارد جزئی در مدت ۱۰ دقیقه رایگان می باشد. تنها کافی است با ما تماس بگیرید.

از آنجا که سئو یک مبحث تحلیلی بوده، غالبا برای درک درست نسبت به نیازها و ارائه راهکارها باید به صورت حضوری یا آنلاین جلسات مشاوره برگزار گردد.

بله! در واقع با ایجاد صفحات لندینگ در وبسایت شما و بهینه‌ سازی آن در Google Maps می توان انتظار رشد کسب‌ و کارهای محلی خود را داشته باشید. اگر می خواهید در نتایج جستجوی محلی سئو جزء لینک های برتر باشید، می توانید این موضوع را با مشاور مورد نظر در جلسات سئو مطرح نمایید.

یک کسب و کار آنلاین و حرفه‌ ای از زمان خرید دامنه و هاست تا زمان پیاده سازی تکنیک‌ های سئو نیاز به مشاوره سئو دارد. لذا نیاز به مشاوره سئو، تقریبا یک نیاز همیشگی است و تاثیر آن به روشنی روی نتایج مشخص خواهد بود.

یکی از اهداف اصلی مشاوره سئو، رشد و بهبود جایگاه در نتایج جستجوی کاربران در کلمات کلیدی هدفمند است. یک مشاور سئو حرفه‌ ای نیاز کاربر را پیدا می‌ کند و سعی می‌ کند که با ارائه تکنیک های درست، نیاز کاربران رفع شود. رشد و بهبود جایگاه کلمات کلیدی و همچنین افزایش رضایت کاربران سبب خواهد شد در نهایت فروش سایت افزایش یاید.

در زمان انتخاب مشاور سئو باید رزومه و نمومه کارها و طریقه گزارش دهی را در نظر بگیرید.